sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

Dyynilenkillä

Luvattua sadetta ei tullutkaan, joten lähdettiin lenkille meren äärelle.

Artolan dyynit tarjoaa mukavat maisemat lenkille. Nautiskeltiin auringosta ja katseltiin meressä riehuvia surffareita.

Mä niin odotan sitä, että kohta pääsee mereen pulikoimaan ja snorklaamaan.

Me pidetään kolmen viikon kesäloma vasta elokuun lopusta syyskuulle, mutta eiköhän aika pitkälti kesäviikonloput jo ennen lomaa mene rannalla oleskellen.

Kesälomaa vietetään tällä kertaa niin, että mennään viikoksi Cadizin rannikolle ja loput pariviikkoa ollaan kotosalla.

Mikäs kotona lomaillessa, kun on hienoa biitsiä ihan omasta takaa ja kelit hellii.

Suomessa en koskaan halunnut viettää lomaa kotona tai Suomessa, mutta täällä viihtyy hyvin lähtemättä edes kauas.

2 kommenttia:

  1. Mekin suunnitellaan jo kesälomaa. Tai siis miehen lomaa, kun sillä on "inasen vähemmän" kuin mulla. Mä olen ollut aina juuri päinvastoin kuin sinä, eli kesällä en mielelläni lähtisi Suomesta pois, korkeintaan akselilla Ruotsi-Norja-Viro. Nyt mies ehdotti Kanarianreissua kesäkuun alkuun, kun mun ei tartte ottaa töistä vapaata ja Suomessa voi olla vielä viileät kelit. Nyt on käynnissä lentojen etsintä, kun suoria lentoja ei ole kesäaikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah ymmärrän :)Suomi on mun makuun vähän tylsä lomailuun. Ne metsät ja järvet itikoineen on nähty jo :D ja kelitkin on yleensä huonot.
      Kesäkuu on tosiaan kylmä joten varmasti kantsii mennä Kanarialle. Mä haluaisin ihan sikana La Gomeralle patikoimaan mutta kun on tuo koira jonka kanssa ei voi lentää :D

      Poista