Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 31. tammikuuta 2016

Kevättä ilmassa

Tänään on ollut lämmin sunnuntai. Tuuli on ollut kova, mutta silti on ollut 20 astetta lämmintä.

Käytiin syömässä tänään ja muuten on otettu rennosti.

Siivoilin vähän ja järjestelin kaappeja. Joskus sitäkin on tehtävä.

Meillä on ajatuksissa hankkia tiskikone. Tiskaaminen on kertakaikkisen hirvittävää puuhaa ja meistä ei kumpikaan halua käyttää iltaisin aikaa siihen hommaan.

Joten lähipäivinä varmaankin käymme ostamassa tiskikoneen.

Ihanaa nähdä miten pihallakin alkaa kevään keltaiset kukkaset kukkia.

Kevät täällä on ihanaa aikaa.

Niin ja mulla on uusi harrastus! Olen alkanut värittämään. Suomessa on jonkin aikaa puhuttu siitä miten värittäminen aikuisillakin toimii rentouttavana puuhana. Joten Suomen vierailulla hankin aikuisten värityskirjan ja kyniä.

Vitsi miten hauskaa puuhaa. Kantsii kokeilla!


3 kommenttia:

  1. Voi toi värittäminen olisi mulle varmaan kaikkea muuta kuin rentouttavaa... Multa menis ensin hermo, kun en osaisi päättää, mitä värejä kuvioon käyttää, niin että lopputulos olisi nätti ja sitten jos saisin värit päätettyä, niin seuraava ärripurri iskisi kun en (vieläkään) pysyisi viivojen sisällä... :P

    Laita joskus kuvia, mitä olet väritellyt. Niitä on kyllä kiva katsella. Toiset kun osaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla päätöksen teko on aina ollut hyvin helppoa :D Joten värien valinta ei tuota vaikeutta :)

      Poista
    2. Mulla päätöksen teko on aina ollut hyvin helppoa :D Joten värien valinta ei tuota vaikeutta :)

      Poista