sunnuntai 13. joulukuuta 2015

Juhliminen on liian rankkaa

Pikkujoulut on nyt takana päin. Ruoka oli tosi hyvää. Tarjolla oli laatikoita, kinkkua, karjalanpaistia, kaloja ja erilaisia salaatteja.

En kehdannut väijyä seisovanpöydän ääressä kuvia napsimassa, joten niitä ei ole.

Viinaksia oli Suomalaiseen tyyliin tarjolla runsaasti. Työnantaja tarjosi sitä enemmän kuin kylliksi.

Itse tyydyin juomaan ison lasillisen valkoviiniä ruuan kanssa. Drinkkiliput lahjotin kolleegoille.

Viihteestä vastasi Madridilainen taikuri kaksikko. Jouduin mukaan heidän ohjelmaansa. Joten siellä minä avustin taikuria lavalla. Alla kuva siitä.

Oli ihan mukavaa, mutta lähdimme miekkosen kanssa kotiin jo kymmeltä.

Siltikin vaikka nukuimme hyvät yöunet ja joimme tosiaan melko vähän, niin olo on väsynyt.

Jopa yksi suuri lasillinen viiniä on nykyään liikaa. Eipähän onneksi tartte juoda taas sitäkään vähää seuraavaan vuoteen.

Juhliminen jääköön nuoremmille ja parempi kuntoisille.

Olen tänään miettinyt mitä kaikkea haluttaisi syödä jouluna. Löysin netistä herkulliselta vaikuttavan jauhottoman suklaakakun ohjeen. Taidan tehdä sen jouluksi.

2 kommenttia:

  1. Kaunis pikkujoululook sulla!

    Mä en kanssa ihan ymmärrä sitä suomalaista "juodaan nyt, kun kerran on bileet" - meininkiä. Mä en juonut meidän työporukan pikkujouluissa mitään alkoholipitoista (siksikin, että olin kuskina) ja oli se ihan huvittavaa katsella, kuinka porukka muuttui "hieman hassuiksi" muutaman lasillisen jälkeen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu. Suomalaiseen juhlintaan kuuluu aina läträäminen. En kaipaa sitä yhtään :D

      Poista