Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 7. marraskuuta 2015

Tautia pukkaa

Kunnon työläinen sairastuu viikonloppuna. Niin myös minä!

Sairastan flunssan ehkä kerran kahdessa vuodessa tai kerran vuodessa ja tietysti se sattuu nyt juuri viikonlopulle ja etenkin kun juuri aloitin uuden työn.

Tänään on ollut mitä kaunein kesäsää ja minä olen kärsinyt kurkkukivusta ja tukkoisesta nenästä.

Voi kun tämä menisi äkkiä ohi. Minä en vaan kerta kaikkiaan voi olla töistä nyt pois.

Ei kyllä ihme, että tauti iski. Työpaikallani on ollut paljon räkätautisia.

Ja kaiken lisäksi miekkosella olisi pieni jalkaoperaatio ensi viikolla, joten en saa tartuttaa häneenkään tautia.

Ei muuta kuin teetä ja valkosipulia nauttimaan.

Sen verran liikuttiin tänään, että käytiin kattomassa uusi James Bond leffassa. Se oli ihan viihdyttävä.

Pysykää terveinä!

1 kommentti:

  1. Sama vika. Mä tulen yleensä kipeäks (jos tulen) joululoman alkaessa. Paranemisia!!

    VastaaPoista