tiistai 1. syyskuuta 2015

Syyskuinen ranta

Kun miekkonen pääsi töistä, käytiin pitkästä aikaa rannalla.

Tämä kesä on ollut hankala meduusojen takia. Niitä on ollut melkein joka päivä.

Tänään niitä ei näkynyt, mutta oli kova tuuli. Pulahdettiin aaltoihin.

Rannalla oli huomattavasti enemmän tilaa, kuin elokuussa. Syyskuu on täällä.

Syyskuusta ja tuulesta huolimatta meillä on edelleen kesäiset reilut 30 astetta lämmintä.

Huomenna menen testaamaan hammaslääkäriä. Varasin ajan suomalaiselta hammaslääkäriltä tarkastukseen ja puhdistukseen. Jännittää, sillä olen uskollisesti käynyt Suomessa vikat 15 vuotta yhdellä ja samalla hammaslääkärillä.

Jos olen tyytyväinen johonkin palveluun, niin olen aika uskollinen asiakas. En tykkää vaihdella "hoitajia" usein, koska tykkään luoda "suhteen" niihin jotka minua niin sanotusti hoitaa.

Suomessa kävin aina samalla hierojalla, hammaslääkärillä ja kampaajalla. Nyt kun menen ekaa kertaa pitkästä aikaa upouuden hammaslääkärin tuoliin, niin jänskättää. Ehkä oon outo.

Varmaan on kyllä hyvä hammaslääkäri hänkin.

Sellaista luvassa siis huomenna. Saatan samalla reissulla käydä myös Suomikaupassa ostamassa salmiakkia. Pitkästä aikaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti