Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

Mikroautoilua Malagassa!

Mentiin tänään testaamaan miltä tuntuu ajaa mikroautolla. Tai minulle se lähinnä oli eka kerta, miekkonen on mikroautoillut ennenkin.

Malagassa Plaza Mayorin ostoskeskuksen vieressä on mikroautorata. Sinne pääsee Malagan keskustasta tai Fuengirolan suunnastakin helposti junalla. Jää vaan pois Plaza Mayorin pysäkillä pois.

Mikroautoilu kustantaa 19 euroa/8 minuuttia aikuisilta. 16 minuuttia 35 euroa. Ryhmät kai saa alennuksiakin.

Voin sanoa, että odotukseni oli, että vähän ohjaillaan ja se on vaivatonta menoa. No voin sanoa, että 8 minuutin ajo sai minut ihan puhki.

Ratti ja ohjaus on tosi jäykkiä. Saa vääntää hulluna. Polkimetkin on aika jämäköitä. Se ihan tosissaan kävi kuntoilusta. Kädet tärisee vieläkin.

Minähän vetäisin heti seinään, kun en tajunnut, että sitä rattia pitää vääntää tosi paljon. Mutta sitten alkoi sujua.

Radalla oli tosi tiukkoja mutkia ja ne oli minulle haastavia.

Miekkonen veti täyttä vauhtia kuin ammattilainen. Kuin Schumacher konsanaan. Otti minua välillä kierroksella kiinni.

Vedin niin lujaa kuin uskalsin. Jos harjoittelisin enemmän, niin ajo paranisi taatusti.

Olen kuitenkin ylpeä, että en ajanut ulos kuin kerran! Jee!

Hauskaa puuhaa se kyllä oli. Hikistä ja hauskaa. Eikä täysin helppoa. Kantsii kokeilla.

2 kommenttia:

  1. Toi on niiiiiin parasta puuhaa! Me on käyty Gran Canarian karting clubilla ajelemassa ja mä oon molemmilla kerroilla löylyttänyt ukon, vaikka se oli meistä kahdesta ajanut aiemminkin! :p
    Ja kädet saa tosiaan kyytiä, pari päivää tärisi jopa vesilasia kannatellessa! Mutta suosittelen kaikille minäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepulis :D Nyt on kolme päivää ajelusta ja kädet on edelleen kipeät :D

      Poista