Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 10. heinäkuuta 2015

Hirmuhelteet ja työpaikka!

Meillä on ollut aikamoinen helleviikko. Varmaan Suomessakin on luettu etelä-Euroopan "hirmuhelteistä".

Ranskassa on huideltu jopa 43 asteessa ja meillä mm. Sevillassa (200km meiltä) on ollut jopa 45 astetta. Meillä lämmöt on ollut 38 asteessa.

Meikäläisen kunto ei moista kestä, joten aika pitkälti on tullut oltua sisätiloissa. Ja olen kärsinyt päänsärystä jo useamman päivän. Lääkärin mielestä minulla on ontelot turvoksissa (otsa ja nenä) ja päänsärky johtuu siitä. Sain lääkettä jonka pitäisi auttaa..

Ei minulla nuhaa ole ollut, mutta ilmastointi voi aiheuttaa limakalvoturvotusta ja sitä kautta onteloon syntyy jotain painetta jne.. ja allergisena ihmisenä minulla on aina nenä vähän tukossa..

Miekkonen aloittaa maanantaina työt! Jep! Hän sai yllättäen työpaikan. Katsotaan miten hän siinä viihtyy. Jos ei viihdy niin ei se maailmanloppu ole.

Minä sitten jään koiran kanssa kotirouvaksi. Siivoan ja laitan ruokaa. Sovittiin jo aiemmin, että jos vain toinen menee töihin, niin toisen pitää sitten hoitaa kämppää. Ja minä olen se jolle nalli napsahti.

En ole kovinkaan hyvä kotihengetär, mutta jos toinen tienaa rahaa, niin ei sitä voi löhöämään jäädä.

Inhoan siivoamista, mutta ruuanlaitto on mieluista puuhaa. Meillä normaalisti ollaan yhteistuumin hoidettu kotihommat, mutta meistä on aina kumpikin ollut joko töissä tai vapaalla yhtäaikaa.

Täällä Espanjassa palkat on aika kämäiset, mutta onhan täällä halvempaa elääkkin.

Maanantaista lähtien sitten meillä tosiaan muuttuu elämänrytmi.

2 kommenttia:

  1. Onnea työpaikasta, toivottavasti viihtyy! Meillä molemmat on aina käynyt töissä, mutta kun mä olen TOSI onneton keittiössä, on kotityöt jaettu niin, että mä lupasin hoitaa kaiken muun, kunhan mun ei tarvi tehdä ruokaa! :D
    Mun lempikotityö (jos sitä sellaiseksi voi kutsua) on auton imurointi ja muutenkin sen puunaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mun mielestä hirvittävin kotityö on tiskaus ja pölyjenpyyhintä :D

      Poista