Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Ruokaa meren äärellä

Söimme tänään päivällistä Puerto Marinassa. Hollannista tulleet vieraat tilasivat lihakokoelman ja meikäläinen söi miekkakalaa. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.

Puerto Marinassa on ravintoloita jokaiseen makuun. Siellä on pizzerioita, pihviravintoloita, kalaravintoloita, italialaista, aasialaista ja pikaruokaakin.

Olemme suosineet argentiinalaista Angus nimistä ravintolaa, josta saa erinomaista pihviä, sekä La Lagunaa, joka tarjoaa espanjalaista ruokaa. Tänäänkin kävimme La Lagunassa.

Ravintolasta on kiva ihailla paatteja ja merta samalla kun syö.


5 kommenttia:

  1. Oijoijoi... Noi lihalautaset on tällaisen luolamiesdieetin omaavan makuun.... :D

    Hassun näköinen toi miekkakala (?), kuin kannosta leikattu kiekko vuosirenkaineen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko paleomimmi? Itsekin olin, mutta nyt olen syönyt riisiä ja perunaakin. Vilja ei minulle sovi ollenkaan :)
      Miekkakala on tosi hyvää. Teen sitä kotonakin välillä. Miekkakala on kuin kalaa ja kanaa.

      Poista
  2. Mä olen ihan vaan nirsomimmi.. :D Mä oon se, jolle muut huomauttelee, et noita vihreitä voi syödä muutkin kuin puput... Kunnon ateriassa on mun mielestä lihaa ja perunaa, se on suolaista (siis ei-makeaa) ja sitä syödään haarukalla.

    VastaaPoista