Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 23. toukokuuta 2015

Matkamuistoja Comolta

Kävimme pari päivää sitten Decathlonissa eli urheiluliikkeessä. Ostin uudet bikinit, ihan tulevaa matkaakin silmällä pitäen. Valikoimaa oli ihan älyttömästi, mutta päädyin ostamaan ihanan siniset narubikinit. Eikä ollut paha hinta. Kaksi euroa yläosa ja kaksi euroa ala-osa.

Intouduin tuossa selailemaan myös vanhoja Italian matkan kuvia. 2013 kesäkuussa visiteerasimme Sveitsin puolelta pohjois-Italiaan Como-järvelle.

Como oli juuri niin viehättävä kuin olin odottanutkin. Ihania huviloita ja kaunista maisemaa. Ehdottomasti yksi kauneimmista järvimaisemista mitä olen nähnyt. Siellä varakkaat filmitähdet lomailevat loistokkailla huviloillaan.

Nyt olisi tarkoitus käydä sillä isommalla järvellä eli Gardalla. Gardalla on kokoa ja näköä ja sekin on ihan varmasti mieleeni.

Tässä kuvia, ensinnäkin pikkuinen vilaus uusista bikineistäni, mutta muut kuvat ovat parin vuoden takaa Comolta.

3 kommenttia:

  1. On kyllä upeat maisemat! Ihan kuin Norjan vuonoista, mutta palmuilla ja vihreillä vuorenrinteillä. Komeita myös nuo rakennukset.

    Ja olen niin kade niille, jotka voi ostaa 2 euron bikinejä... Noi on tosi kauniit, sopii sulle hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on joku sininen kausi. Ennen kaiken piti olla punaista eri sävyissään. Nyt olen tykästynyt sinisen sävyihin :)
      Juu, Italiassa luodaan niin kauniita rakennuksia tai on luotu sillä vanhojahan nuo ovat :)

      Poista
    2. Mulla on joku sininen kausi. Ennen kaiken piti olla punaista eri sävyissään. Nyt olen tykästynyt sinisen sävyihin :)
      Juu, Italiassa luodaan niin kauniita rakennuksia tai on luotu sillä vanhojahan nuo ovat :)

      Poista