Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 30. joulukuuta 2014

Bye bye 2014 ja tervetuloa 2015!

Nyt se jo on. Vuoden viimeinen päivä!

2014 on ollut antoisa vuosi! Paljon on tapahtunut vuoden aikana.

2014 olen lentänyt. Ihan fyysisesti ollut ilmassa ilman lentokonetta. Tuulitunnellissa Suomessa. Tuulitunnellissa lentämistä olin halunnut pitkään kokeilla ja alkuvuodesta kävimme lentämässä. Oli ihan älyttömän ihanaa. Jos on kiinnostuneita, niin googlettakaa Sirius Sport Center. Sijaitsee eteläisessä Suomessa.

Niin. Olen lentänyt. Aloitin Asthanga joogan alkuvuodesta. Olen lopettanut työni keväällä. Ajanut Euroopan halki tänne Välimerelle asumaan. Olen snorklannut, uinut merissä ja järvissä, joogannut valtavasti, viettänyt monia tunteja rannalla. Olen lukenut miljoona kirjaa, matkustanut Portugaliin ja Barcelonaan ja tehnyt useita päiväretkiä. Olen löytänyt vesiputouksen, kylpenyt kuumassa lähteessä ja kiipeillyt vuorella. Olen syönyt hyvää ruokaa, osallistunut moneen juhlaan ja festivaaliin, käynyt eläintarhoissa, puistoissa ja museoissa ja tavannut ihmisiä.


Olen nähnyt ruskan, kuuman pitkän kesän ja tornadon. Olen ottanut tuhansia valokuvia ja aloittanut myös tämän blogin kirjoittamisen.

Olen myös viettänyt monia päiviä tekemättä mitään. Sekin on tärkeää. Ettei aina tee jotain. Olen joogan ohella harjoitellut meditoimaan. Siinäkin antaudutaan olemiselle.
Oleminen on tärkeää.

2014 meni nopeasti. Aika kulkee nopeammin kuin ennen. Kai se kuuluu siihen kun tulee vanhemmaksi.
Olen tosi kiitollinen näistä kokemuksista ja iloinen, että meillä oli mahdollisuus lähteä tänne Espanjaan. Vuosi olisi ollut aika erilainen jos se olisi kulunut työn parissa Suomessa. 

Vuoden aikana kehoni on vahvistunut säännöllisen joogan myötä ja mieleni on voittanut monia esteitä kun olen huomannut pystyväni seisomaan päälläni ja tasapainottelemaan käsieni varassa. 

2014 on ollut hyvä vuosi. Haasteellinen ja samalla rentouttava. Sitä oppii itsestään uusia asioita, kun jättää tutun ympäristön taakseen ja irrottautuu tutusta arjesta ja totutusta kiireestä. Kohtaamalla pelkonsa ja heittäytymällä mukavuusvyöhykkeensä ulkopuolelle kasvaa ja kehittyy. 

Toivon, että vuosi 2015 tuo uusia positiivisia kokemuksia, matkoja, hyvinvointia ja kehitystä niissä asioissa joita aion jatkossakin harjoittaa. Niin ja toki toivon, että unelmiani toteutuu. Tänä vuonna muutama toteutui taas ja toivottavasti ensi vuonna myös.

Mistäkö unelmoin? Lähinnä matkustamisesta eri paikkoihin. Haluaisin tosiaan käydä siellä Italiassa kesällä ja vihdoinkin päästä Venetsiaan ja Gardalle. Unelmoin myös siitä, että oppisin seisomaan käsilläni ilman tukea. Haluaisin myös käydä melomassa 2015. En ole koskaan melonut. 

Hyvää uutta vuotta 2015! Toteutukoon myös teidän unelmanne 2015!

Alla muutama kuva tältä vuodelta.


2 kommenttia:

  1. Ihanan rentouttavan kuuloinen vuosi, vähintään yhtä hyvää alkavaa vuotta teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä samaa teille! Toivottavasti teidän joululoma oli ihana :)

      Poista